Inovativně v Pustiměři
registrační číslo projektu: CZ.02.02.XX/00/22_002/0004027
Od 1. 2. 2023 naše škola čerpá finanční prostředky z Evropských strukturálních fondů v rámci OP JAK prostřednictvím výzvy č. 02_22_002 Šablony pro MŠ a ZŠ I. Cílem projektu je zvyšování kvality, inkluzivity a účinnosti systémů vzdělávání a zajišťování rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání.
Z finančních prostředků v celkové výši 2.813.640,- Kč hradíme tyto aktivity:
- Školní asistent MŠ
- Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání MŠ
- Školní speciální pedagog ZŠ
- Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ
- Inovativní vzdělávání žáků v ZŠ
- Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ŠD
- Inovativní vzdělávání účastníků zájmového vzdělávání v ŠD
Školní projekt
„Aspoň 22 minut pohybu denně“
V rámci podpory zdravého životního stylu jsme se inspirovali nápadem Českého olympijského výboru „30 minut pohybu denně „ a přizpůsobili jej našim školním podmínkám = „Aspoň 22 minut pohybu denně“.
Na naší škole umožňujeme dětem vykonávat pohybové aktivity o velké přestávce (20 minut) na školním hřišti ( v případě příznivého počasí), nebo v tělocvičně. Zbývající minutáž se hravě doplní relaxačními pohybovými chvilkami během tradičních vyučovacích hodin.
Sportu a pohybu zdar
Naše škola se zapojila do projektu HOBIT - HOdina BIologie pro živoT: Implementace problematiky cerebrovaskulárních a kardiovaskulárních onemocnění do školního vzdělávacího plánu (reg. č. CZ.1.07/1.1.16/02.0136), financovaného z prostředků Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je zaměřený na zkvalitnění a modernizaci systémů počátečního, terciárního a dalšího vzdělávání, jejich propojení do komplexního systému celoživotního učení a ke zlepšení podmínek ve výzkumu a vývoji.
Název projektu: Rozvoj kariérového poradenství na Vyškovsku – jak správně zvolit další vzdělávací cestu?
Další informace : Najdete zde v tomto pdf souboru (50 kB)